حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای ثبت تعاونی جوانان
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
شناسه : 754
بازدید 604
6
سجاد سالک براساس طرح وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعاونی جوانان، (در صورت داشتن توجیه اقتصادی) بدون اخذ وثیقه، جوانان می توانند موفق به دریافت این وام شوند.
ارسال توسط : منبع : بانک اول
پ
پ

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای ثبت تعاونی جوانان

سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در خصوص راه‌اندازی تعاونی جوانان اظهار داشت: هدف اصلی وزارت ورزش وجوانان در اجرای طرح وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعاونی جوانان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) است.

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای ثبت تعاونی جوانان

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت : هر یک از جوانان متقاضی تشکیل تعاونی جوانان در سراسر کشور هم با مراجعه به ادارات تعاون استان محل سکونت خود می‌توانند درخواست تاسیس تعاونی جوانان را به ثبت برسانند.

سالک خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین امتیازات تفاهمنامه جامعه ورزش و جوانان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مندی جوانان از تسهیلات مالی راه‌اندازی تعاونی جوانان است. هر یک از تشکل‌های جوانان با ثبت تعاونی جوانان موفق به دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی با بهره چهار درصد می‌شوند.

پرداخت وام بدون وثیقه

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: براساس طرح وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعاونی جوانان ، (در صورت داشتن توجیه اقتصادی) بدون اخذ وثیقه جوانان می توانند موفق به دریافت این وام شوند که یکی از مهمترین مشکلات جوانان در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی را رفع می‌کند.

سالک همچنین گفت: در حال حاضر نیز براساس گزارشات دریافتی جامعه ورزش وجوانان، سمن‌ها و جوانان با مراجعه به ادارات تعاونی در استان‌های متعدد اقدام به تشکیل تعاونی جوانان کرده‌اند. این طرح ضمن گسترش روحیه کار و تعاون، سبب بهبود وضعیت کسب وکار و بهره‌گیری از خلاقیت جوانان برای جهت کاهش و رفع مشکلات جامعه می‌شود.

موضوعات تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای نخستین بار در کشور مبتنی بر حوزه تعاونی جوانان طراحی و تدوین شده است، از طریق کمک‌های فنی و اعتباری جامعه ورزش و جوانان و سه بانک و موسسه اعتباری فعال می‌شود.

براساس طرح وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعاونی جوانان ، سمن‌ها از اعتبارات و تسهیلات ویژه قانونی استفاده و ایده و طرح‌های نوین را به کارآفرینی تبدیل می‌کنند.

اخبار مرتبط:

وام ۴۰۰ میلیونی مسکن جوانان چه شرایطی دارد؟

ترس جوانان از کارآفرینی چه دلیلی دارد؟

کارآفرینی جوانان، شناسایی اصول و پرهیز از اشتباهات

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.