حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نقش محوطه باستانی ازبکی در توسعه نظرآباد
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
شناسه : 13191
بازدید 148
3
امام جمعه شهرستان نظرآباد

محوطه باستانی ازبکی می‌تواند محل رفت‌وآمد جهانیان و جذب گردشگر و همچنین رونق اقتصادی شود که این مهم توجه ویژه مسئولین مربوطه به‌ویژه شخص وزیر محترم میراث فرهنگی را می‌طلبد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

نقش محوطه باستانی ازبکی در توسعه نظرآباد

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از استان البرز، حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه محترم شهرستان در جلسه شورای اداری بر نقش محوطه باستانی ازبکی در توسعه نظرآباد و لزوم توجه وزیر میراث فرهنگی به این ظرفیت بی‌نظیر تأکید نمود.

رضایت خداوند در گرو رضایت خلق‌الله

در این جلسه امام‌جمعه محترم نظرآباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شأن و منزلت شیعه حضرت علی (ع) و محبان اهل‌بیت (ع) را به‌ویژه در آخرت بسیار ارزشمند عنوان نموده و خطاب به خادمان مردم در نظرآباد گفت: باید همه مسئولین به این مهم توجه کافی داشته باشند که هر ارباب‌رجوع در هر اداره‌ای شیعه حضرت علی (ع) و محبان اهل‌بیت (ع) هستند که در روز قیامت دارای شأن و منزلت ویژه‌ای نزد خداوند متعال هستند و ما اگر رضایت الهی را طلب می‌کنیم باید بدانیم که رضایت الهی در گرو رضایت خلق‌الله است.

گردشگری موجب رونق اقتصادی خواهد شد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد افزود: ما در شهرستانی مملو از ظرفیت‌های بسیار زندگی می‌کنیم به‌طور مثال صرفاً همین محوطه باستانی ازبکی می‌تواند محل رفت‌وآمد جهانیان و جذب گردشگر و همچنین رونق اقتصادی شود که این مهم توجه ویژه مسئولین مربوطه به‌ویژه شخص وزیر محترم میراث فرهنگی را می‌طلبد.

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی شهرستان

حجت‌الاسلام محمدی یادآور شد: توجه به حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی هم‌زمان می‌تواند گره از مشکلات مردم بازنماید و انتظار می‌رود از پتانسیل‌های خاص و ویژه نظرآباد ازجمله محوطه باستانی ازبکی، تالاب صالحیه، کویر نجم‌آباد و موارد مشابه به‌صورت کارشناسی و دقیق استفاده شود و این‌یک حرکت، یک‌ قدم عملیاتی و جهادی می‌طلبد. اگر به فکر توسعه زیرساختی و تحول درزندگی مردم فکر می کنیم باید از از صنعت گردشگری غفلت نکنیم که امروزه یک راه حل مهم برای رسیدن به توسعه است.

برنامه‌ریزی منسجم در حوزه گردشگری

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک توفیق الهی بوده و باید تمامی ظرفیت‌ها در راستای تلاش شبانه‌روزی و پیگیری مطالبات مردمی باشد لذا با توجه به وضعیت شهرستان، شایسته است توجه و برنامه‌ریزی جدی به حوزه گردشگری و حفظ میراث فرهنگی ایجاد شود.

اخبار مرتبط

پایگاه ملی پژوهشی ازبکی در دستور کار قرار گیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.