حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
مطالبه‌گری تخصصی جوانان در مسیر بیانیه گام دوم است
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
شناسه : 11012
بازدید 318
6
کارشناس مطالبه گری و گام دوم انقلاب پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر: مطالبه گری و عدالت طلبی؛ شاخصه کلیدی جوانان در گام دوم انقلاب/ تقویت مهارت و توانمندی در جوانان ؛ لازمه توفیق در جنگ رسانه ای با دشمن است. 
ارسال توسط : نویسنده : مهسا اعتمادی خواه منبع : پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر
پ
پ

مطالبه‌گری تخصصی جوانان در مسیر بیانیه گام دوم است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر، مهسا اعتمادی خواه کارشناس گام دوم انقلاب و مطالبه گری استان بوشهر در مصاحبه ای گفت: مطالبه گری و عدالت طلبی؛ شاخصه کلیدی جوانان در گام دوم انقلاب/ تقویت مهارت و توانمندی در جوانان ؛ لازمه توفیق در جنگ رسانه ای با دشمن است.

حق خواهی و عدالت طلبی؛ شاخصه خبرنگار متعهد و انقلابی

شیعه و محب اهل بیت(ع) را به عدالت طلبی و حق گرایی می شناسند و طبعاً جوان شیعه نیز باید این گونه باشد. بنابر این یک جوان متعهد، مؤمن و انقلابی بیش از هر چیز باید حق خواهی و عدالت طلبی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد که این مهم البته در گام دوم انقلاب، اهمیت و ضرورت مضاعفی نیز پیدا کرده است.

مطالبه گری تخصصی جوانان یکی از راهکارهای تحقق گام دوم انقلاب است

خیلی جاها از قدیم بحث مطالبه گری را مطرح می کنند و تعریف ماموریت را برای قشر جوان انجام می دهند ولی وقتی به قشر نخبگان می رسند این مطالبه گری را تخصصی می کنند افزود: مطالبه‌گری تخصصی یعنی بروی مشکل را با توجه به تخصصت بفهمی و ریشه یابی کنی، بعد روی آن ریشه کار شود.

بوشهر قابلیت بروز و ظهور مطالبه گری ها را دارد

در بوشهر تجربه های مثبت زیاد داریم و نشان می دهد بوشهر قابلیت بروز و ظهور مطالبه گرها را دارد. بر موارد زیاید وجود دارد که نشان می دهد فضای مطالبه گری جواب میدهد و نشان می دهد فضای کار وجود دارد. از طرفی مردم هم نشان دادند پای کار کسانی که مطالبه گری می کنند هستند.

ما می گوییم معمولا مشکلات یا کلان هستند یا مشکل مختص استان بوشهر است یا مشکلات محله ای است که همان ها هم جای مطالبه دارد. شاید خیلی از اول کار نتوانیم مشکل کلان را حل کنیم ولی اگر بتوانیم در هر محله یک مشکل را حل کنیم برآیند اینها به نفع کشور است.

لزوم ارتقای مهارت و سواد رسانه ای خبرنگاران 

با توجه به اقتضائات کنونی، نیاز است که نسل جدید جوانان آگاه و هوشمند و دارای رویکرد انقلابی و دینی وارد میدان شوند و بر این اساس می توانیم این نوید را بدهیم که در آینده شاهد رقم خوردن تحولات مطلوبی خواهیم بود و ان شاء الله زمینه تحقق فرمایشات حضرت آقا در گام دوم انقلاب فراهم می گردد.

مقام معظم رهبری فرموده اند

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید فرمودند که نسل جوان و نوجوانی که وارد عرصه می شود باید نسلی باشد که بر اساس تربیت انقلابی بتواند به درستی در جامعه به نقش آفرینی بپردازد و در این میان روحیه انقلابی و جهادی بسیار حائز اهمیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.