حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
قرارگاه اجتماعی استان البرز ، مروج صندوق بیمه عشایر
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
شناسه : 13923
بازدید 58
0
مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در دیدار با سرپرست صندوق گفت: مدیران محلات 66 گانه قرارگاه اجتماعی استان، در ترویج خدمات صندوق به جامعه هدف همیار صندوق خواهند شد.
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با محمدجواد کاظمینی مدیر کل این حوزه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار کاظمینی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به تأثیر بیمه اجتماعی در جامعه گفت: برخورداری افراد از بیمه اجتماعی تأثیر مستقیم و بسزایی در کاهش میزان فقر و در پی آن کاهش سایر مشکلات و معضلات اجتماعی دارد.
کاظمینی بیان داشت: اقشار ساکن در مناطق ۶۶ گانه قرارگاه اجتماعی بیشتر از سایر اقشار جامعه نیازمند بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی می باشند.
وی افزود: می توان با مأموریت دادن به مدیر محلات ۶۶ گانه قرارگاه اجتماعی ضمن ترویج و تبیین خدمات صندوق به جامعه هدف، افراد فاقد پوشش بیمه اجتماعی را شناسایی و به صندوق معرفی کنیم.
محمدی سرپرست صندوق استان نیز گفت: خدماتی که در صندوق ارائه میشود در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی می باشد.
محمدی عنوان کرد: در اصل ۲۹ قانون اساسی دولت مکلف شده است از محل درآمدهای عمومی و مشارکت های مردمی، خدمات بیمه اجتماعی را به تمامی اقشار جامعه ارائه نماید.
سرپرست صندوق استان افزود: حق بیمه ها در این صندوق ۱۵ درصد می باشد که ۱۰ درصد توسط دولت به عنوان سهم کارفرما و فقط ۵ درصد توسط بیمه شده به عنوان سهم بیمه شده پرداخت می شود.
وی تأکید کرد: کلیه افراد ۱۸ تا زیر ۵۰ که فاقد هرگونه پوشش بیمه اجتماعی هستند می توانند با انتخاب یکی از سطوح هشت گانه نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نموده و از مزایای بلند مدت بیمه اجتماعی نظیر مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، نقل و انتقال سوابق بیمه ای و همچنین کمک دوبرابری دولت در پرداخت حق بیمه بهره مند شوند.
محمدی در ادامه با اشاره به ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصریح کرد: یکی از خدمات ارزنده دولت مردمی سیزدهم اجرای طرح بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری می باشد که به صندوق محول شده است.
سرپرست صندوق استان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت صندوق در استان آمادگی حضور مستمر و برپایی میز خدمت در مناطق ۶۶ گانه قرارگاه اجتماعی استان البرز را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.