حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
قدردانی رسمی وزیر کشاورزی کشور سنگال از موسسه رازی
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
شناسه : 13823
بازدید 64
2
وزیر کشاورزی،حاکمیت غذایی و دامپروری جمهوری سنگال طی نامه ای از رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جهت برگزاری مناسب دوره آموزشی واکسن سازی برای کارشناسان کشور سنگال تشکر و قدردانی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی موسیه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
پ
پ

وزیر کشاورزی،حاکمیت غذایی و دامپروری جمهوری سنگال طی نامه ای از رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جهت برگزاری مناسب دوره آموزشی واکسن سازی برای کارشناسان کشور سنگال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دکتر مابوبا دیاگنه وزیر کشاورزی، حاکمیت غذایی و دامپروری جمهوری سنگال با ارسال نامه ای خطاب به دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی از برگزاری مناسب و اثربخش دوره آموزشی واکسن سازی برای کارشناسان کشور سنگال که در اسفند سال گذشته برگزار شد، تقدیر کرد.

در متن این نامه آمده است؛
عالیجناب آقای رئیس،
جناب آقای اسحاقی، رئیس محترم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

مایلم صمیمانه از شما تشکر کنم و سپاس عمیق خود را از فرصت ایجاد شده برای هفت نفر از اعضای این وزارتخانه ابراز کنم.

در واقع شرکت کنندگان رضایت کامل خود را از مهمان نوازی و حمایتی که توانستند از آن بهره مند شوند را اعلام کردند و در عین حال سطح آموزشی که توسط سازمان دامپزشکی ایران در بازه زمانی ۱ تا ۱۵ مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) برای آنها برگزار شده بود را بسیار بالا دانستند.

بنابر این بخش های مرتبط این وزارتخانه اقدامات لازم را برای انتقال گسترده دانش کسب شده و اجرای صحیح تجدید تعهد خود برای تحکیم همکاری مثمر ثمر بین دو کشور در زمینه های کشاورزی انجام خواهند داد.

عالیجناب آقای رئیس مراتب احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

دکتر مابوبا دیاگنه
وزیر کشاورزی، حاکمیت غذایی و دامپروری (سنگال)

گفتنی است؛ موسسه رازی بار دیگر ضمن تاکید بر رسالت خود مبنی بر خدمت به عنوان مرکز تعالی آموزشی و مرکزی برجسته برای همکاری های بین المللی، به برگزاری کارگاه های آموزشی نیز اقدام می کند که شامل ترکیبی از سخنرانی ها، مطالعات موردی تعاملی و بازدید از سایت ها و تشریح موضوعات کاربردی در فرایند تولید از مرحله کشف تا تحویل واکسن است. این کارگاه ها نمایی کلی از واکسن شناسی با تمرکز بر عملی بودن و نوآوری ارائه می دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.