حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
شهردار کلانشهر کرج ، تفکرات انقلابی اش را زیر پای نگذارد
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۳
شناسه : 14091
بازدید 27
0
فاطمه منعمی خطاب به شهردار کرج : عضو شورا اسلامی شهر کرج ، از پایبندی اعضا شورا به آرمان های انقلاب اسلامی خبر داد و افزود : شهردار کلانشهر کرج ، تفکرات انقلابی خود را زیر پای نگذارد .
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ؛ 

فاطمه منعمی در نطق پیش از دستور یکصدوهفتادودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گفت: دستیابی به اهداف مهم‌است لیکن نباید از هر ابزاری استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به روند انتخاب شهردار فعلی کلانشهر کرج گفت: در آن زمان، یکی از سؤالات ثابت من از کاندیداهای تصدی پست “شهردار” این بود که آیا هدفتان وسیله را توجیه می کند؟

وی ادامه داد: هرچند که در آن دوران با آقای کیانی هیچ نشستی نداشتم اما یاد دارم که عده ای پس از انتخاب ایشان، شکر می کردند که انسان خوبی برای این مسند انتخاب شده است غافل از اینکه نمی دانستند خوب بودن شرط لازم است و نه شرط کافی.

منعمی افزود: گویا آنها می بایست چیزهای دیگری در اندیشه و تفکر مدیریتتان جست و جو می کردند و اینکه حاضر نباشید بخاطر لایک بیشتر در پیج های اینستاگرامی مبنا و تفکرتان را زیرپا گذاشته و از ادعایی که داشتید روی برگردانید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تبلیغ اخیر با موضوع اتوبوس برقی گفت:
اتوبوس ها بدون مصوبه شورا و بدون اطلاع اعضاء شورا، با دستور فرد دیگری که شرح وظایفش چیز دیگری است خریداری شد و با دستور فرد دیگری نیز تبلیغ می شود.

منعمی افزود: با وجود تذکرات کتبی و شفاهی، نطق ها و گلایه مندی های جدی، شهردار کار خودش را پیش برد.

وی خطاب به مهرداد کیانی شهردار کرج گفت: این همه اصرار در تبلیغ اتوبوس برای چیست؟ مگر می شود با مراجعه به چند نفر میزان رضایتمندی در خصوص احداث مسیر تندرو را فهمید!!!

عضو شورای شهر کرج با اشاره به مشکلات و معضلات اتوبوسهای تندرو شهر کرج گفت: سه راه پست خانه از حصارک به سمت کرج ایستگاه ندارد و شهروندان برای اینکه به سمت کرج بیایند از سه راه پست خانه به سمت حصارک سوار می شوند و در ایستگاه آقارضایی پیاده شده و سمت دیگر خیابان می آیند تا در مسیر حصارک به سمت کرج سوار شوند!!!

منعمی ادامه داد: تمام بلوار را نیوجرسی گذاشته اید این بود شعار انتخاباتی تان برای موضوع ایجاد نشاط اجتماعی.

وی افزود: شهر را زشت کرده ایم و اصرار هم داشتیم که پروژه زودتر افتتاح شود و در حقیقت استاد خراب کردن کارهایی هستیم که می توانست خوب باشد.

فاطمه منعمی با اشاره به پرسش خبرنگاری مطالبه کننده درخصوص اختلاف قیمت اتوبوسهای برقی شهر کرج و شهر تهران گفت: همگان می‌دانند که این خرید بدون اطلاع و مصوبه شورا بوده است و مردم بدانند در نظام مدیریتی حاکم بر این شهر، مردم دیده نمی شوند و به نمایندگان مردم نیز احترام گذاشته نمی شود درحالیکه من و دیگر اعضای شورا برای شأن این جایگاه بسیار جنگیدیم تا امانتی که مردم به ما سپردند در رفیع ترین مقامش تحویل منتخب بعدی شود اما ظاهراً نفع در این است که این جایگاه متزلزل باشد و تنها در حد کلام و حرف بماند که مردم در پارلمان محلی می بایست در سرنوشت شهر خود مشارکت داشته باشند.

وی خطاب به خبرنگار مطالبه گر گفت: در مورد اتوبوس برقی هر سؤالی دارید از همانی بپرسید که این خانم بلاگر محترم را دعوت کرده تا اتوبوس برقی را تبلیغ کند.
این شهر پنج دوره شورا را به خود دیده است تا ۴ دوره انتخابات شورای شهر در این کلانشهر انتخاب محلی بود در دوره پنجم لیست اصلاحات رأی آورد. می توان به جرأت گفت مواضع آنها در چنین مواردی مشخص بود مثل دوره ششم که در رابطه با این موضوع مواضعش مشخص است.

جناب آقای کیانی نمی شود شما منتقد این نوع پوشش باشید. به تمام استان در اجرای طرح هایشان برای ساماندهی این شهر در خصوص وضعیت حجاب کمک کنید اما برای اینکه در افکار عمومی خرید اتوبوس های برقی گران قیمت را که بدون اطلاع منتخبین مردم بوده است را کاری عقلانی جلوه دهید به هر ریسمانی چنگ زده و از افرادی استفاده کنید که در حرف به نوع پوششان معترض هستید.

فاطمه منعمی خطاب به شهردار کرج ادامه داد: جناب آقای کیانی سؤال اینجاست که آیا دین ابزار ماست؟ یا این خانم بلاگر محترم را بخاطر نوع پوشش و یا تعداد فالورهایش ابزار و وسیله رسیدن به هدفتان انتخاب کردید. جالب است معلوم نیست شما پیج ایشان را تبلیغ کردید یا او اتوبوس های برقی شما را؟!
شما ادعا می کنید که بی خبر بودید ! به تعدادی از همکاران من گفتید تحت فشار بودید! سوال بعدی اینجاست ایشان چگونه توانسته وارد اتوبوس خالی که در حال حرکت هم نیست شود و فیلم بگیرد ؟ یعنی هرکسی از مردم بخواهد وارد اتوبوسی بدون سرنشین که کارهم نمی کند بشود بدون هماهنگی با مجموعه مدیریتی شما این اقدام میسر است؟

 

وی ادامه داد: هرچند که شما پاسخ دادید که روابط عمومی سازمان مقصر اصلی این اقدام است.سوال بعدی اینجاست ستاد مرکز برای چیست؟ برای نظارت بر صف.

 

فاطمه منعمی خطاب به کیانی شهردار کرج گفت: دوسال شهرداری دست شماست و دو سال وقت داشتید که کمیته انتصاباتتان که آدم را یاد مجلس فرمایشی رضا شاه می اندازد تبدیل کنید به کمیته شایسته گزینی تا در انتخاب افراد همه جوانب را در نظر بگیرند. البته در آشفته بازار است که می شود برای خود راه فرار گذاشت و همیشه دیگران را مقصر جلوه داد و از اتهامات گریخت.

 

عضو شورای شهر کرج خطاب به کیانی افزود: اگر خرید به قول خودتان اولین اتوبوس برقی ایران در کرج !!! کمک به محیط زیست است و اگر محیط زیست برایتان مهم است پس چگونه است که جلسه علنی شورا درخصوص ساخت ۳۴ ویلا در کلاک پائین برای مجموعه ای خاص که در آن ۶۰۰ اصله درخت مثمر قطع شده است، هیچ گونه پیگیری از سمت شما ندیدم. دریغ از یک تماس، هیچ کس حتی نپرسید آن پلاکی که در موردش صحبت کردی مربوط به چه کسی بود. اگر محیط زیست برایتان مهم است چگونه است که زباله های بیمارستانی و عفونی با زباله های عادی یکی می شود و برای تفکیک آن و جمع آوری جداگانه آن اقدام نمی شود.

آقای کیانی ، چگونه است که سگ های بلاصاحب در این شهر و خصوصاً در مناطق کم برخوردار رها هستند؟

موش هایی در جوی ها جولان می دهند. آیا مشکل زباله مردم حل شده است؟

عضو شورای اسلامی شهر کرج خطاب به کیانی شهردار کرج گفت: حواسمان باشد در کجای تاریخ ایستاده ایم. این تناقضات در گفتار و رفتار و عمل ما که چشم های زیادی می بینند، چیست؟ اگر حتی یک نفر دین را با اعمال و رفتار ما بسنجد و ما باعث شک او در دین شویم باید در محضر خدا پاسخگو باشیم.

نمی شود که شب ها در هیأت ها سینه زد و گریه کرد و به جای تعقل و تامل در پیام عاشورا بر غلط خود اصرار داشت و با هزار توجیه وجدان خودمان را آرام کنیم.

 

جناب آقای کیانی، شما که در مجموعه مدیریتی خود مطابق ساختار سازمانیتان عمل نمی کنید. ساختار سازمانی شما سلسله مراتبی است اما مدیرکل مستقیم با شما کار می کند. رئیس اداره مستقیم با شما کار می کند. این فرهنگی که شما در سازمانتان به وجود آورده اید به بقیه هم تسری پیدا کرده است. در مناطق ، سازمان های شما ، مدیران و روسا این ساختار را رعایت نمی کنند و نهایتاً سازمانی دارید که همه از دست هم دلخور و اشتباهات فاحش رخ داده را نیز به گردن هم می اندازند و حراست و بازرسی مجموعه شما در این شرایط کار سختی خواهد داشت اگر نمی توانید با این ساختار کار کنید، حداقل آن را عوض کنید.

فاطمه منعمی در خاتمه به کیانی شهردار کرج گفت: ای کاش به جای اینکه تعداد بازدید، بازنشرها و کامنت های یک پست برایمان مهم بود، برایمان این مهم بود که چرا درهر منطقه یک بابکت را هر ۱۵ روز یکبار به دستش می رسد؟ برایمان مهم بود که چرا پیمانکار آسفالت در مناقصه شرکت نمی کند؟ چرا راننده اتوبوس هایمان استعفا می دهند؟ چرا خاورهایی که برای جمع آوری نخاله می گیریم نمیمانند تا کار کنند؟ چرا بیمه تکمیلی به این وضعیت افتاده؟ چرا ۲۴ ساعت مانده به انتخابات ریاست جمهوری دسترسی های مدیران گرفته می شود و احکام جدید پرسنلی صادر و صدای دو هزار نفر را در می آوریم؟ چراهای زیادی هست که ظاهراً از بازدید خوردن یک پست در پیج یک بلاگر کم اهمیت تر است.

 

شایان ذکر است تبیین رویدادهای مدیریت شهری با رعایت موازین اخلاقی مورد تاکيد اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج است.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.