حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
سفر مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به البرز
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۲
شناسه : 11277
بازدید 355
7
دکتر محمد مهدی ناصحی ، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با هدف دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان البرز ، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی البرز ، شهروندان و کارکنان اداره بیمه سلامت البرز به استان البرز سفر کرد .
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : اداره کل بیمه سلامت استان البرز
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان البرز ، ناصحی با اشاره به دوران سخت کرونا و فعالیت های انجام شده در این زمینه اظهار کرد : همجواری با پایتخت علاوه بر این که برای استان فرصت هایی به وجود می آورد ، سبب مشکلات و آسیب های زیادی نیز در حوزه های مختلف برای استان خواهد شد که در حوزه درمان نیز نیازمند توجه ویژه است .
بیمه سلامت در تلاش است ، فعالیت های خوبی در این راستا همچون گذشته مورد انجام قرار دهد ، که آورده ما در این راستا ارائه خدمات به جامعه هدف بزرگی است و در این سالها نیز رو به افزایش است .

دکتر ناصحی تاکید کرد : بیش از ۶ میلیون نفر در کشور به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد .

وی در ادامه ضمن خداقوت به فعالان این عرصه بیان کرد :
خسته نباشید می گویم به همه عزیزانی که در امر سلامت ، جامعه گام بر می دارند و در حوزه سلامت خدمت می کنند و امیدوارم در این سفر یک روزه بتوانیم مشکلات را بررسی و با ایجاد راهکار های مناسب در جهت رفع مشکلات بکوشیم تا هر چه زودتر مرتفع شوند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.