حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
زنان و دختران محصول رسانه‌های تبلیغی
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
شناسه : 7716
بازدید 198
5
رئیس شبکه ملی آسیب های اجتماعی

نیاز است تا با ابعاد مختلف به مسائل زنان بپردازیم و این خود نیازمند آگاهی از جریان شناسی موضوعات وابسته با آن است. توسعه مدل‌های تبلیغاتی از دختران جوان و مانکن‌های زنده نیاز به بررسی‌های عمیق‌تری دارد.

ارسال توسط : نویسنده : زینب غریبی منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

زنان و دختران محصول رسانه‌های تبلیغی

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از بندرعباس، زینب غریبی رئیس شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در استان هرمزگان گفت: زنان و دختران محصول رسانه‌های تبلیغی شده‌اند و باید در این حوزه اقدامات اثربخش و اصلاح‌کننده‌ای انجام شود.

ترویج مدل‌های مصرف‌زدگی

غریبی اظهار داشت: در جامعه‌ای که ارزش‌ها با ابزار نرم تغییر فاحشی داشته‌اند و الگوهای رفتاری در جامعه در جهت ترویج مدل‌های مصرف‌زدگی هستند، نیاز است تا با ابعاد مختلف به مسائل زنان بپردازیم و این خود نیازمند آگاهی از جریان شناسی موضوعات وابسته با آن است. توسعه مدل‌های تبلیغاتی از دختران جوان و مانکن‌های زنده نیاز به بررسی‌های عمیق‌تری دارد.

اقدامات اجرایی مدیران  در جهت اجرای اصل ۲۱ قانون اساسی

رئیس شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در استان هرمزگان ضمن پرداختن به وظایف دولت‌ها در اجرای اصل ۲۱ قانون اساسی و تشریح لزوم  احیای حقوق زنان در تمام جهات با رعایت موازین اسلامی افزود، باید زمینه‌های لازم برای رشد شخصیت زن تضمین گردد و اگر تاکنون محقق نگردیده است قطعاً در برنامه‌ریزی‌های سیاستمداران خلائی بوده است.

کنترل موج مخرب الگوسازی اشتباه در زنان و دختران

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه کسب رتبه‌های برتر در عمل‌های جراحی زیبایی زنان، کسب رتبه برتر در استفاده از لوازم‌آرایشی و موارد این‌چنینی در کشور ما بیش از گذشته نمایان است. باید به‌زودی منتظر کسب رتبه‌های برتر در سایر موارد باشیم؟ چرا نتیجه طرح‌های صیانت در حوزه‌های زنان دچار پارادوکس است و موج مخربی از الگوهای غربی در حال نشر است.

رویکرد جامعه‌شناسی بر موضوع فرایندهای مد ساز

غریبی در انتها گفت: لزوم بررسی جامعه‌شناسانه نسبت به جهان‌بینی زنان و دخترانی که در چرخه  فرآیندهای مد ساز قراردادند ضرورتی انکارناپذیر است. توسعه صنعت بدن و تغییر نگرش  جامعه نسبت  به زیباشناختی و وارد شدن به دنیای زیباهای اکتسابی که در جهت توسعه مدلینگ ها جریان دارد مستلزم دقت نظر و بازبینی در فرایند سیاست‌گذاری است.

اخبار مرتبط

زنان و کودکان زباله گرد در زباله های قطب اقتصادی ایران

نقش زنان در سلامت روان خانواده و جامعه

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان البرز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.