حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
رفع ترافیک میدان جمهوری کرج ، با ایجاد تقاطع
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
شناسه : 12363
بازدید 186
1
عمار ایزدیار ، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ، گفت : اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک ، در محدوده میدان جمهوری اسلامی هستیم ، چاره‌ای جز ایجاد این تقاطع ، نداریم .
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی شورا اسلامی شهر کرج
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ،

عمار ایزدیار ، سخنمو و نائب رئیس شورا ششم شهر کرج ، با اشاره به ایجاد چهار تقاطع مهم ، در اولویت‌ های کاری مدیریت شهری کرج ، در سال جاری قرار گرفته است ، اظهار کرد : در تلاش هستیم ، عملیات اجرایی تقاطع میدان جمهوری ، تقاطع غیر همسطح موذن- جمهوری ، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ۴۵ متری گلشهر ، تا پایان سال آغاز می شود ، تا شهروندان تا پایان دوره ششم بتوانند ، از اثرات بهره برداری از این پروژه‌ ها ، بهره مند شوند .

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ، با اشاره به اینکه حواشی پیش آمده ، برای ایجاد تقاطع جمهوری اسلامی برطرف شده ، بیان کرد : اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک ، در این محدوده هستیم ، چاره‌ای جز ایجاد این تقاطع نداریم و با بررسی‌ های کارشناسی صورت گرفته ، از زمان آغاز عملیات اجرایی ، تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد .

این مقام مسئول ، با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی خط BRT در خیابان شهید بهشتی ، گفت : اصلاح هندسی خط بی آرتی کرج ، آغاز شده و قرار است از میدان حصارک تا میدان کرج اجرایی شود .

ایزدیار ، تصریح کرد : قطعا راه اندازی این خط در ابتدا ، با مقاومت‌ هایی روبرو خواهد شد و در بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد ، افزایش بار ترافیکی این مسیر خواهیم بود ، اما بی آر تی نیاز جدی شهر است و با توجه به افزایش روز به روز جمعیت و خودرو ها ، باید با چنین اقداماتی ، فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را ، در میان شهروندان نهادینه کنیم .

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.