حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
حمایت از نخبگان و ورزشکاران جوان
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
شناسه : 2604
بازدید 1088
11
آرش سلطان محمدی حمایت از نخبگان و ورزشکاران جوان و توسعه زیرساخت های ورزشی از اولویت های مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار در سطح کشور می باشد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

حمایت از نخبگان و ورزشکاران جوان

مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار در سطح کشور با رویکرد حمایت از نخبگان و ورزشکاران جوان در پی ایجاد فضایی برای رشد جوانان و همچنین تقویت و توسعه زیرساخت های ورزشی می باشد.

رشد و توسعه ورزش در کشور

آرش سلطان محمدی مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار در گفتگو با پایگاه خبری سمن جوانان در مراسم تجلیل از نام آوران وزنه برداری البرز در آرش استار در تشریح اهمیت حمایت از ورزشکاران جوان و نخبگان ورزشی گفت: قطعا رشد و پیشرفت روزافزون و همه جانبه کشور عزیزمان ایران از جمله دغدغه های همه ما است.

آرش سلطان محمدی مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار

کشف استعدادهای ورزشی

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار افزود: باتوجه به سالها فعالیت ورزشی بنده در رشته بدنسازی و آگاهی از عمده مشکلات و نیازهای قهرمانان و ورزشکاران جوان، در مجموعه آرش استار تصمیم گرفتیم تا ضمن حمایت از نخبگان ورزشی و برگزاری مسابقات هم بصورت حضوری و هم آنلاین در رشته های گوناگون و در سطوح مختلف استانی، ملی و بین المللی، به سمت و سوی آموزش دانشگاهی و علمی ورزش نیز رفته و ورزشکاران جوان و با استعداد را هم از نظر علمی و هم جسمی آماده درخشش در سکوهای قهرمانی نماییم.

برگزاری مسابقات استانی و ملی

این مدیر جوان یادآور شد: مجموعه آرش استار در برگزاری چندین دوره از مسابقات بین المللی آنلاین تکواندو، مسابقات استانی وزنه برداری و ورزش های دیگر در استان البرز همکاری های لازم را داشته و میزبان برخی از مسئولین استانی و کشوری نیز بوده است.

سلطان محمدی ادامه داد: هدف اصلی ما این است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اجازه خلل بر پیکره ورزش کشور را به این بیماری منحوس نداده و رقابت های سالم ورزشی را حتی بصورت آنلاین و یا تعداد شرکت کنندگان کمتر برگزار نماییم‌ و فضا را برای رشد و توسعه ورزش بین جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار

 

آرش استار حامی جوانان کشور

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی آرش استار در پایان در خصوص اولویت های مجموعه آرش استار بیان کرد: این مجموعه با سالها تجربه فعالیت در عرصه حمایت از جوانان این مرز و بوم به ویژه ورزشکاران عزیز، در تلاش است با ایجاد بستری مناسب جهت پیشرفت روزافزون ایران اسلامی، به نوبه خود موجبات درخشش نام آوران ایرانی را در سکوهای جهانی محقق نماید.

شایان ذکر است آرش سلطان محمدی از ورزشکاران دیرینه و با سابقه رشته بدنسازی و پرورش اندام بوده که در حال نیز افزون بر سکانداری هیئت بدنسازی شهرستان فردیس، نائب رییس هیئت وزنه برداری استان البرز و از حامیان ورزشکاران و جوانان می باشد.

اخبار مرتبط

بودجه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

آینده روشن کشور با حضور جوانان

ثبت دیدگاه

4 دیدگاه برای “حمایت از نخبگان و ورزشکاران جوان”
  1. سلام و خداقوت به مجموعه خوب آرش استار و همچنین تبریک و خداقوت صمیمانه خدمت استاد آرش سلطان محمدی عزیز که برای ورزشکاران و جوانان زحمت می کشند. به امید موفقیت روزافرون برای شما

    پاسخ
    • ممنون از اظهار نظر شما جناب رضایی عزیز
      به امید موفقیت تمام جوانان و قهرمانان ایران زمین

      پاسخ
  2. سلام
    چطوریمی تونیم با مجموعه آرش استار ارتباط بگیریم و چه حمایت هایی از ورزشکاران رو انجام میدن؟
    آدرس و شماره تماس ازشون ندارید؟

    پاسخ
    • سلام این مجموعه در استان البرز می باشد . به زودیاطلاعات تماس و آدرس دقیق توسط روابط عمومی مجموعه آرش استار برای شما ارسال می شود.
      ممنون از اظهار نظر شما جناب احدی عزیز

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.