حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
حمایت از طرح های پژوهشی جوانان
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
شناسه : 1861
بازدید 553
8
مدیرکل ورش و جوانان استان گیلان حمایت از طرح های پژوهشی جوانان در گیلان و آمادگی برای اجرای طرح های منحصر بفرد به صورت پایلوت ملی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

حمایت از طرح های پژوهشی جوانان

مریم بخشی مدیرکل ورش و جوانان استان گیلان در نشست کمیته تخصصی مراکز مشاوره ازدواج استان گیلان، با اشاره به حمایت از طرح های پژوهشی جوانان گفت: ما به جوانان در فرایند توسعه کشور بسیار نیازمندیم.

حمایت از طرح های پژوهشی جوانان در استان گیلان اولویت دارد

مدیرکل ورش و جوانان استان گیلان افزود: با مسئولیتی که وزارت ورزش و جوانان بر دوش ما نهاده باید کوشش کنیم تا با کمک همدیگر بویژه بهره مندی از دیدگاههای اندیشمندان بتوانیم کارهای زودبازده ای را انجام بدهیم و طرحهای کوتاه مدت و بلند مدتی را که می تواند اثر گذار باشد ارائه و اجرا کنیم .

مصوبات قانونمند و حمایت از طرح های پژوهشی جوانان

بخشی در ادامه تاکید کرد :تمام تلاشمان را می کنیم که تا با مصوباتی که از ستاد ساماندهی جوانان می گیریم کارها را به شیوه ای قانونمند که محرک توسعه باشند و باعث شوند باشتاب بیشتری به پیش ببریم .

وی یادآور شد : اداره کل ورزش و جوانان این آمادگی را دارد تا حمایت از طرح های پژوهشی جوانان را اولویت خود قرار داده و طرح های منحصر بفرد را به عنوان استان پایلوت به اجرا در آورد تا اثری ماندگار را بر جا گذاریم.

کارگاههای آموزشی روانشناسی برای دانش آموزان

بخشی گفت : با توجه به برگزاری کلاسهای آموزشی دانش آموزان بصورت آنلاین کوشش می کنیم تا، با هماهنگی آموزش و پرورش کارگاههای آموزشی روانشناسی برای این گروه از جامعه برگزار کنیم.

مدیرکل ورش و جوانان استان گیلان در انتها افزود: هماهنگی های لازم برای حضور روانشناس در خانه جوان مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت که بصورت رایگان هفته ای یک روز مشاوره رایگان به ورزشکاران ارائه شود را دردستور کار قرار داده تا این فرهنگ را به نوجوانان یاد دهیم که اگر مشکلی داشتند به مراکز مشاوره مراجعه کنند . و مردم را وارد فضای مشاوره کنیم./ خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط

حلقه مفقوده صنعت و پژوهشگاه های تحقیقاتی در کشور

انتصاب دو جوان گیلانی در مجمع ملی جوانان کشور

پتانسیل‌ و خلاقیت دانشجویان و جوانان آغازگر اصلاح و تغییر در جامعه

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “حمایت از طرح های پژوهشی جوانان”
  1. درود بر خانم بخشی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گیلان
    از بانوان توانمند کشور
    و ممنون از حمایت های شما از سازمان های مردم نهاد جوانان گیلان

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.