حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
حمایت از طرح‌ها و ایده‌های کاربردی سمن‌ها
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
شناسه : 8549
بازدید 322
3
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی

در حوزه‌های مختلف فرزند آوری، افزایش جمعیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و تعالی خانواده سمن‌هایی که دارای طرح و ایده و تولیدات رسانه‌ای باکیفیت باشند را حمایت خواهیم کرد.

ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

حمایت از طرح‌ها و ایده‌های کاربردی سمن‌ها

حجت‌الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به حمایت از طرح‌ها و ایده‌های کاربردی سمن‌ها، تقاضای فعالیت ویژه در حوزه فرزند آوری و افزایش جمعیت از جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد کرد.

سمن‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد مهم‌ترین یاور معاونت جوانان هستند

حجت‌الاسلام مهدی متقی فر در عصر چهارشنبه در نشست با مؤسسات مردم‌نهاد، خیران و فعالان حوزه‌ی ازدواج فرزنداوری و تعالی خانواده لرستان با بیان این خبر، اظهار کرد: مهم‌ترین ابزار برای انجام تکالیف معاونت جوانان، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد هستند.

تقویت کمی و کیفی سمن‌ها در حوزه‌ی ازدواج و تعالی خانواده

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی عمده‌ی تکالیف و وظایف قانونی خود اعم از برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌ها، برنامه‌ها، همایش‌ها و تولیدات رسانه را باهمت مجموعه مردم‌نهاد و سمن‌ها انجام می‌دهد، افزود: قطعاً برای تقویت کمی و کیفی سمن‌ها در حوزه‌ی ازدواج و تعالی خانواده و همچنین سبک زندگی برنامه داریم و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جمعیت و خانواده این محور با جدیت دنبال خواهد شد.

تامین بودجه و اعتبارات لازم در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین متقی فر همچنین از تامین بودجه و اعتبارات لازم در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوین خبر داد و تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف فرزند آوری، افزایش جمعیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و تعالی خانواده سمن‌هایی که دارای طرح و ایده و تولیدات رسانه‌ای باکیفیت باشند را حمایت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

تزریق منابع حوزه جوانان به استان‌ها بر اساس ظرفیت جذب هر استان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.