حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
شناسه : 2193
بازدید 529
15
مهندس تندگویان جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند و مجمع جوانان استان هرمزگان باید پیگیر مطالبات و حامی برنامه های جوانان و سازمان های مردم نهاد استان باشند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند

محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مجمع جوانان استان هرمزگان و منتخب سمن های این استان با اشاره بر اینکه جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند، خاطرنشان کرد: از زمان مدیرکل شدن آقای امیاری اتفاقات مطلوب و‌ خوبی در استان هرمزگان در هر دو‌ حوزه ورزش ‌وجوانان افتاده است.

مهندس تندگویان در دیدار با مجمع جوانان هرمزگان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطر در ادامه گفت: خیلی از مسائل و مشکلات موجود در استان هرمزگان مشابه سایر مشکلات در استانهای دیگر کشور است.

ساخت خانه جوان هرمزگان

تندگویان با اشاره به احداث خانه جوان دراستان هرمزگان گفت: برای احداث خانه جوان در استان ها بسیاری از مدیران با تلاش و همت و حمایت وزارتخانه این خانه‌ را احداث نموده اند و از سال آینده نیز مشکل اعتبار بودجه احداث خانه جوان رفع خواهد شد و به زودی شاهد ساخت خانه جوانان استان هرمزگان خواهیم بود.

اشتغال اعضای مجمع جوانان استان ها

تندگویان با بیان اینکه درخواست پایش درخصوص اشتغال مجمع جوانان را داریم، بیان کرد: همه تشکل ها می‌توانند نماینده بسیار خوبی برای جوانان استان ها باشند و پیگیر مطالبات همه جوانان استان باشند.

تثبیت جایگاه مجمع ملی سمن های جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در سال های اخیر دولت برای جایگاه مجمع ملی سمن های جوانان کمک های زیادی نموده است، اظهار کرد: ماهم هر جایی که احساس کمبود و کوتاهی کنیم قطعا پیگیری های لازم را در جهت رفع آن انجام خواهیم داد.

برنامه ریزی و شفافیت مجمع جوانان استان هرمزگان برای سمن ها 

او با تاکید بر اینکه مجمع جوانان استان هرمزگان یک تعریفی از عملکرد خود برای جوانان استان داشته باشند، افزود: از تشکل ها انتظار داریم نقشه راهی برای برنامه ها و هدف های بلند مدت خود ترسیم نمایند تا جایگاه خود را بالاتر ببرند و چشم اندازه‌ای بزرگ‌تری را دنبال کنند.

تندگویان با بیان اینکه امیدواریم به زودی مشکل ثبت و صدور مجوزهای خانه های جوانان رفع شود، بیان کرد: در سال جدید با ابلاغ قانون جدید وزارت ورزش و جوانان، مشکلات رفع می شود./ خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط

زهرا جامعی دبیر مجمع جوانان هرمزگان

دیدار منتخبین جدید هیات مدیره مجمع ملی جوانان با معاونت امور جوانان

وقتش رسیده مسئولان به جوانان اعتماد کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.