حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
شناسه : 2170
بازدید 262
9
روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر با حضور مسئولان ارشد استانی در کهگیلویه و بویر احمد انجام و از دو جوان برتر این استان تجلیل شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر

آئین جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر، با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، معاونت توسعه منابع استانداری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین اداره کل  و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

تجلیل از دو جوان برتر استان در حوزه علمی و فعالیت هایاجتماعی

در این مراسم که از اعضای سازمان های مردم نهاد روستایی و عشایری ۲۵ استان کشور در یاسوج تجلیل شده بود، ستار زمانی به عنوان یک جوان موفق و برتر در حوزه علمی و پژوهشی و همچنین راضیه حسین وند دبیر سمن طنین سبز افلاک از استان لرستان به عنوان جوان م وفق و فعال اجتماعی جوان مورد تجلیل قرار گرفتند.

راضیه حسین وند در این باره گفت: کانون مردم نهاد طنین سبز افلاک از شهریور سال ۹۵ ماه مجوز خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده و درحوزه های اجتماعی، ورزشی، ورزش های همگانی و با  هدف کلی کانون مردم نهاد طنین سبز افلاک ترغیب نسل جوان به فعالیت های ورزشی به عنوان بخشی از وظایف زندگی روزانه فعالیت می کند.

دبیر کانون مردم نهاد طنین سبز افلاک افزود: اکثر فعالیت های ما در حوزه کارگاه های آموزش بوده که در سطح روستاهای شهرستان چگنی انجام گرفته است.

در ادامه همچنین ستار زمانی جوان اهل شهرستان خرم آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد که در این جشنواره به عنوان جوان برتر در زمینه اختراع مورد تجلیل قرار گرفته است. گفت: از سال ۹۰ فعالیت خود را در حوزه اختراعات و آن هم در زمینه مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی آغاز کردم و تاکنون ۳ اختراع و ۲ تائیدیه علمی نیز داشته ام./ خبرگزاری برنا 

اخبار مرتبط

معرفی جوانان موفق

تجلیل سمن های نظرآباد از مدیرکل و معاون امور جوانان

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.