حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلف دستگاه های صادر کننده مجوز در مراکز استان ها
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
شناسه : 12805
بازدید 56
1
بر این اساس با هماهنگی وزیر اقتصاد با دادستانی کل کشور در همه استان ها شعبه ویژه‌ای در دادگستری مراکز استان‌ها برای رسیدگی به پرونده های مربوط به جرایم ارتکابی در زمینه اجرای احکام قانونی تسهیل صدور مجوزها تعیین‌ شده است.
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ،

مطالبه شرط، مدرک یا هزینه‌ای بیشتر از آنچه در درگاه ملی مجوزها اعلام شده، از متقاضی مجوز، مطالبه مجوز کاغذی از کسی که شناسه یکتا دارد و نامش در بانک اطلاعات کسب وکارها وجود دارد و فراخواندن حضوری متقاضی مجوز برای تحویل مدارک از جمله جرایم در فرآیند صدور مجوزها است.

همچنین صادر نکردن مجوز به بهانه اشباع بازار، محدودیت ظرفیت، حدود صنفی، فاصله یا هر بهانه دیگری که در درگاه ملی مجوزها ذکر نشده است و رد درخواست متقاضی بدون ارایه دلیل، تحویل کاغذ استعلام از سایر ادارات به متقاضی و ثبت نام از متقاضی دریافت مجوز، خارج از درگاه ملی مجوزها از دیگر جرایم و تخلفات در فرآیند صدور مجوزها است.

مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار از متقاضیان دریافت مجوز دعوت می‌کند در صورت مواجهه با تخلفات و جرایم دستگاه‌های صادرکننده مجوز، مستندات را برای پیگرد قانونی متخلفان، از طریق درگاه ملی مجوزها، از قسمت *شکایت* ارسال نمایند.

 

دبیرخانه قرارگاه اصلاح فرایند اقتصادی

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.