حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تضییع ۶۴ میلیارد تومان حقوق شهرداری کرج و انتفاع افراد خاص از قرارداد های تفکیک از میدا سازمان پسماند شهرداری کرج
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
شناسه : 14074
بازدید 26
2
مجتبی حاجی قاسمی دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: علت عدم اقدام شهرداری در خصوص قراردادهای موسوم به تفکیک از مبدا و استمرار تضییع حقوق شهرداری کرج و انتفاع افراد خاص از این قراردادها پس از ۷ ماه از اولین تذکر رسمی به شهردار چیست؟
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ؛ 

مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج طی تذکری به شهردار اظهارداشت: موضوع تضییع حقوق شهرداری کرج در قراردادهای موسوم به تفکیک از مبدا از تاریخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۲ تا کنون چند بار به صورت رسمی به شهردار کرج تذکر داده شده است، همچنین مکاتبات متعدد اداره کل حراست شهرداری کرج مؤید مطالب مطرح شده توسط بنده می باشد. علت عدم اقدام در این موضوع و استمرار تضییع حقوق شهرداری کرج و انتفاع افراد خاص از این قراردادها چیست؟

مبلغ تضییع شده از حقوق شهرداری تا دی ماه ۱۴۰۲ در حدود ۲۰ میلیارد تومان و پس از آن تا امروز حدود ۴۴ میلیارد تومان بوده است.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: قراردادی فی ما بین سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و یکی از پیمانکاران با لحاظ ۲۵ % افزایش در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۳ پایان یافته است البته در میزان افزایش ۲۵% و عبور از حد مجاز نیز شبهاتی مطرح است در نهایت با دستور شهردار محترم و رئیس سازمان و بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده ۱۴ قرارداد برای مدت دو ماه تمدید و در تاریخ ۰۳/۰۴/۱۴۰۳ به پیمانکار ابلاغ شده است که کاملا غیرقانونی می باشد. تبعات این اقدام غیر قانونی بر عهده شهردار محترم کرج و رئیس سازمان می باشد. جای تاسف است که بدیهیات قانونی در معاملات شهرداری کرج رعایت نمی‌شود.
حاجی قاسمی افزود: موضوعات مهمی مانند مدیریت شیرابه ها، کارخانه کمپوست، تاسیسات موسوم به MRF، مدیریت صحیح ماشین آلات، عملکرد صحیح سامانه توزین حلقه دره (با توجه به فهرست بهایی شدن قراردادهای خدمات شهر): مشاغل پر زباله و … ماه ها بلکه سال هاست معطل است و تذکرات قبلی بنده نیز در این خصوص مورد توجه قرار نگرفته است. کلیه این موارد زمینه ساز استمرار معضلات زیست محیطی و تبدیل شدن آنها به یحران است و اقدام عاجل و قانونی در کلیه این موارد ضرورت دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.