حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
به دنبال رقم زدنِ اولین ها و باکیفیت ترین ها ازجنوب کشور هستیم
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
شناسه : 13491
بازدید 110
4
مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو هرمزگان انعقاد تفاهم همکاری میان هیات تکواندو هرمزگان وخانه جوان بندرعباس به جهت رقم زدن اولین و باکیفیت ترین اتفاقات حوزه فرهنگی و فراهم کردن امتیازات ویژه جهت استفاده اختصاصی تکواندکاران ازباشگاه رفاهیات خانه جوان بندرعباس
ارسال توسط : نویسنده : نماینده پایگاه خبری سمن جوانان در هرمزگان منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

به دنبال رقم زدنِ اولین ها و باکیفیت ترین ها ازجنوب کشور هستیم

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان ،زهراجامعی مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان هرمزگان گفت ؛ هدفِ ما ، رقم زدنِ اولین ومتفاوت ترین بویژه  باکیفیت ترین برنامه های فرهنگی  در سطحِ کشور برای تکواندوکارانمان درهرمزگان میباشد ازاین رو اولین تفاهم همکاری میان هیئت تکواندو و خانه جوان بندرعباس درحال بررسی است.

تفاهم همکاری هیات تکواندو هرمزگان با خانه جوان بندرعباس

زهرا جامعی مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان هرمزگان گفت : برای اولین بار در سراسر کشور به دنبال تفاهم همکاری هیات تکواندو استان با خانه جوانان هرمزگان که پیشرو و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و خدمتگزار جوانان در حوزه های مختلف میباشد هستیم ودر این راستا میان هیات تکواندو ومدیریت خانه جوانان جلسه بررسی وانعقاد تفاهم برگزار گردیده است.

زهراجامعی افزود : میتوان گفت ، خانه جوانان بندر عباس در برخی عرصه ها در کل کشور پیشگام بوده و یکی از انان تشکیل باشگاه رفاهیات برای جوانان استان است که به نوبه خود کاری بزرگ و قابل اهمیت و ستایش است چرا که یک مجموعه خودجوش و مستقل توانست بالغ بر ۱۸ قرارداد تخفیف مختلف اعم از دندانپزشی، اموزشگاه زبان، باشگاه بدنسازی، خدمات کامپیوتری ، پوشاک ، کافه ، سینما و…. را از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد جهت رفاه حال جوانان استان به صورت رایگان لحاظ کند.

هدف از همکاری

مسئول کمیته فرهنگی تکواندو هرمزگان گفت : هدف ما ازهمکاری با خانه جوانان استان ، فراهم کردن بهترین امکانات از لحاظ خدمات رفاهی و آموزشی به صورت رایگان و کمترین هزینه برای جامعه بزرگ تکواندو استان میباشد .

تکواندو یک ورزش المپیکی و حرفه ایست و هدف ما علاوه بر اموزش فنی و حرفه ای جهت حضور ورزشکارانمان در رقابت های ملی ، توانمندسازی آنان در بُعد اجتماعی و فرهنگی میباشد.

بی شک تمام تکواندوکارانمان جهت حضور در رقابت ها به دندانپزشکی جهت تکمیل تجهیزات ایمنی مراجعه میکنند و یا نگرانی عمده خانواده ها و ورزشکاران مسئله مدیزیت زمان و برنامه ریزی تحصیلی است و یا توانمند ساری و مهارت اموری در حوره هایی چون نرم فزار یا فن بیان یا کاهش استرس و مشاوه از عمده نیاز ها و تجوهات خانواده ها، ورزشکاران و اساتید میباشد که با پای کار امدن خانه جوانان و همکاری هیات تکواندو با این مجموعه و استفاده اختصاصی و لحاظ شرایط ویژه برای تکواندو کاران از باشگاه رفاهیات خانه جوان و حضور در دوره های اموزشی رایگان و تخفیفات ویژه انان میتوان در بخش اموزش و توانمندسازی با صدور کارت عضویت برای جامعه تکواندو خدمت فرهنگی ارائه کرد.

 

اجتماع بزرگ تکواندوکاران درسینما

زهراجامعی گفت: یکی از اقدامات مشترک خانه جوان و هیات تکواندو پیش از انعقاد تفاهم همکاری ، حضور بیش از ۳۰۰ تکواندو کار طی ۲سانس در سینما ستاره شهر بندرعباس به صورت کاملا رایگان بود که در کشور برای اولین بار چنین اجتماعی در سینما و با حضور بی سابقه تکواندوکاران رقم خورد

که میتوان گفت  این یکی از کوچکترین اقدامات انجام شده بود چراکه ما به دنبال بزرگترین و با کیفیت ترین ها برای تکواندوکارانمان در هرمزگان هستیم.

باشگاه رفاهیات ویژه تکواندوکاران

جامعی بیان کرد : درحال حاضر درکل کشور ، خانه جوان بندرعباس اولین نهادیست که ۱۸ قرارداد تخفیف برای جوانان لحاظ کرده و ما به دنبال متفاوت کردن و بیشتر کردن امتیاز و تخفیف برای تکواندوکارانمان با مشارکت خانه جوان هستیم و این اولین اقدام برای شروع برنامه ها ، همایش ها ،دوره های اموزشی و توانمندسازی ها برای تکواندو کارانمان است که آنان را علاوه در حوزه ورزشی بلکه در حوزه اجتماعی ، تحصیلی و فرهنگی نیز توانمند کنیم.

توجه ما هم به ورزش هم به تحصیل و اشتغال خواهد بود

مجموعه خانه جوانان برگزار کننده دوره های اموزشی فن بیان ، اموزش نرم افزار و دوره های متعدد توانمندسازی و بویژه مشاوره های تحصیلی  است و فعالین و اساتید برتر حوزه های مختلف با این مجموعه در ارتباط میباشند.

خانه جوانان زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت میکند.

هدف ما از همکاری با این مجموعه ، اشنایی تکواندوکارانمان با این ظرفیت ها با هزینه پایین و توانمند سازی انان در بعد شخصی و حرفه ای میباشد و این مشارکت برای ۲مجموعه تکواندو و خانه جوان با اهمیت میباشد چرا که هدف هر ۲ خدمت رسانی و بهبود شرایط برای انجام باکیفیت ترین و بهترین خدمات برای مخاطبین زیر مجموعه است.

 

خبرهای خوبی درراه است منتظر باشید

زهرا جامعی بیان کرد ؛ با حمایت ها و همراهی های همیشگی استاد شاهین ایرانخواه دبیر هیات تکواندو هرمزگان ، و همچنین حمایت ها و اعتماد جناب مهندس کیکاووس ندایی ریاست هیات تکواندو هرمزگان ، بی شک و قطعا در حوزه فرهنگی هیات تکواندو هرمزگان ، اتفاقات و برنامه های خوب و متفاوتی رقم خواهد خورد.

 

اخبارمرتبط

زهرا جامعی دبیر مجمع جوانان هرمزگان

دومین نمایندگی استانی پایگاه خبری سمن جوانان در هرمزگان

کشور را جوانان خواهند ساخت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.