حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
اختصاص هدایای ویژه دولت به ازدواج جوانان
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
شناسه : 9411
بازدید 342
6
مجتبی جانعلی

برگزاری مراسم ازدواج در مراکز فرهنگی و تفریحی دولتی با تدوین آیین‌نامه مربوطه نیز از هدایایی بود که ریاست محترم جمهور در این روز به ازدواج جوانان اختصاص داد.

ارسال توسط : منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز
پ
پ

اختصاص هدایای ویژه دولت به ازدواج جوانان

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در جشن وصال، از اختصاص هدایای ویژه دولت به ازدواج جوانان خبر داد.

برگزاری جشن هفته ازدواج در سطح ملی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مراسم گرامیداشت هفته ازدواج (جشن وصال) امروز با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده، دکتر یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و جمعی از مسئولان کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد.

سوق دادن جوانان به ازدواج آسان، بهنگام و پایدار

در حاشیه این مراسم مجتبی جانعلی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری جشنی ملی به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و باهدف سوق دادن جوانان به ازدواج آسان، بهنگام و پایدار بودیم.

حضور ۲۵ زوج البرزی در جشن وصال

وی با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در این مراسم، گفت: ۲۵ زوج البرزی به همراه جمعی از جوانان، سازمان‌های مردم‌نهاد و همکاران اداره کل البرز در جشن وصال حضور داشتند.

ابلاغ آیین‌نامه تسریع و تسهیل پرداخت وام ازدواج

جانعلی با بیان این‌که در مراسم امروز دولت هدایای ویژه و قابل‌توجهی را به ازدواج جوانان اختصاص داد افزود: فرصت ۱۵ روزه بانک مرکزی برای ابلاغ آیین‌نامه به‌منظور تسریع و تسهیل پرداخت وام ازدواج یکی از هدایای دولت به جوانان در روز ازدواج بود.

برگزاری مراسم ازدواج در مراکز فرهنگی و تفریحی دولتی

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ازدواج در مراکز فرهنگی و تفریحی دولتی با تدوین آیین‌نامه مربوطه نیز از دیگر هدایایی بود که ریاست محترم جمهور در این روز به ازدواج جوانان اختصاص داد.

حمایت از تعاونی‌ها و پروژه‌های ساخت مسکن برای زوج‌های جوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اضافه کرد: همچنین در این مراسم مقرر شد حمایت از تعاونی‌ها و پروژه‌های ساخت مسکن برای زوج‌های جوان در دستور کار دولت قرار گیرد.

فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان، بهنگام و پایدار جوانان

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از حضور ریاست محترم جمهور و همچنین وزیر ورزش و جوانان در این جشن و حمایت از مسئله ازدواج جوانان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم. همه وظیفه‌داریم همپای دولت در جهت فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان، بهنگام و پایدار جوانان تلاش کرده و بسترهای تحقق آن را در جامعه مهیا کنیم.

اخبار مرتبط

حذف تشریفات و افزایش تسهیلات ازدواج عامل رشد آمار ازدواج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.