حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
آمادگی برای خدمت به میهمان سید الشهدا(ع)
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
شناسه : 12754
بازدید 154
4
آمادگی برای خدمت به میهمان سید الشهدا (ع)

در شهرستان طالقان با حضور مسئولین هیئت های مذهبی، دوره آموزشی برای مسئولین ایمنی در هیئت ها و تکایای مذهبی در ایام اربعین برگزار شد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

آمادگی برای خدمت به میهمان سید الشهدا(ع)

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از طالقان، روز یکشنبه مورخ ۲۲ مردادماه در شهرستان طالقان با حضور مسئولین هیئت های مذهبی، دوره آموزشی برای مسئولین ایمنی در هیئت ها و تکایای مذهبی در ایام اربعین برگزار شد. آمادگی برای خدمت به میهمان سید الشهدا(ع) نیازمند تدابیر آموزشی است.

افزایش سطح اطلاعات ایمنی برای خدمت رسانی بهتر

کلاته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان دراین خصوص در گفتو گویی اظهار داشت: اعضای موکب‌های اربعین که قرار است در خاک ایران و عراق خدمت‌گزار زائران حسینی باشند در این دوره شرکت کردند تا با اطلاعات ایمنی بیشتر در خدمت مهمان سید الشهدا (ع) باشند.

پیشگیری از مخاطرات

وی افزود: این دوره با هدف ارتقای مهارت ها و توانمندی موکب داران و عوامل اجرایی موکب های اربعین در زمینه پیشگیری از مخاطرات و ارائه کمک های اولیه خاص این ایام برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان در انتها بیان کرد: کمک‌های اولیه در گرمازدگی، سوختگی، برق‌گرفتگی، شکستگی دست‌وپا، همچنین احیای قلبی و ریوی و تریاژ و رسیدگی به مصدومان در سوانح احتمالی، برخی از سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهد.

اخبار مرتبط

دوره آمادگی برای نجات هموطنان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.